środa, 27 sierpnia 2014

"Amelia i Kuba" "Kuba i Amelia" - Rafał Kosik

- Alicja... obserwuję Cię już od jakiegoś czasu... 
- No co Ty nie powiesz. - Alicja uśmiechnęła się z przekorą. - Nie zauważyłam.
- Żartownisia się znalazła. - Kot pokazał język przyjaciółce.- No ale do rzeczy... mam pytanie.
- No słucham.
- Czemu czytasz dwie książki naraz? Cały czas się nad tym zastanawiam i nie mogę wymyślić dlaczego najpierw czytasz fragment tej potem tamtej i tak w kółko.
- No bo widzisz Kocie. To nie są zwykłe książki, to dwu ksiąg.
- Czyli że co?
- Jedna historia opowiedziana z punktu widzenia dwóch różnych osób. W książce "Amelia i Kuba" poznajemy całą historie z punktu widzenia Amelii, zaś w tej - tu Alicja pokazała Kotu książkę "Kuba i Amelia" - z punku widzenia Kuby.
- Oooo... pierwszy raz spotykam się z takimi książkami. A jak się to czyta?
- Właściwie to jak chcesz. Możesz najpierw przeczytać jedną potem drugą, albo tak jak ja, czyli raz rozdział z tej a raz z tej. No albo możesz wymyślić też własny sposób czytania.
- Podoba mi się!!! Ale właściwie o czym to.
- O duchach, przeprowadzkach, przyjaźni... właściwie to chyba każdy znajdzie tu coś dla siebie.
- Duchy powiadasz... czyli, że jest jakaś zagadka do rozwiązania.
- I to nie byle jaka.... wyobraź sobie, że do wprowadzasz się do nowo wybudowanego domu w którym straszy.
- Dziwne, myślałem, że straszy tylko w starych budynkach.
- No właśnie!
- No to czemu tam straszy skoro jest nowy?
- O nie! Nie będę Ci spoilerować! Masz sam czytaj. - Powiedziała Alicja wręczając Przyjacielowi dwie książki naraz.
- Ale od której mam zacząć?!
- Od której chcesz... Ja wychodziłam z założenia, że dziewczyny mają pierwszeństwo więc zaczęłam od "Amelii i Kuby". 





Książko – pigułka
Wydawnictwo Powergraph
Tytuł „Amelia i Kuba” „Kuba i Amelia”
Autor Rafał Kosik
Główni bohaterowie Amelia, Kuba, Albert, Mi
Gatunek Fantasy
Narracja 3- osobowa
Akcja Szybka, ciekawa i zaskakująca
Moja ocena 6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz